Jak reklamovat zboží
Varianta 1
Osobní předání zásilky na pobočce Zásilkovny pod ID 99389678
- zásilku můžeš odevzdat na kterékoliv pobočce Zásilkovny pod naším ID 99389678
- neplatíš zpětné poštovné
Varianta 2
Odeslání zásilky kurýrem nebo poštou na adresu:
- Topforsport s.r.o.
Lazaretní 11a
615 00 Brno
- Pokud je produkt vadný, ihned jej pošlete zpět a nepoužívejte ho.
Krok 1
Vyplň reklamační formulář online v přehledu svých objednávek.
Nezapomeň uvést svoje číslo účtu.
Vyplněním formuláře získáš číslo tvé reklamce.
Krok 2
Zabal zboží do krabice spolu s kopií faktury, na kterou uveď i číslo reklamace.
Originální krabice není nutná. Nepřijímáme zboží, které je špinavé či mokré.
Krok 3
Balíček předej na poště.
Poštovné hradí zákazník, neposílej na dobírku.
Osobní předání na této adrese není možné.
Krok 4
Dáme ti vědět e-mailem, jakmile k nám zboží dorazí.
Reklamaci vyřídíme do 30 dní a o výsledku tě budeme informovat.